måndag 5 februari 2018

Sur börs så jag investerade

Idag fick man kl 09.00 komma in på en sur börs som bara blev ännu surare ju längre dagen gick. Jag satte därför in lite på förmiddagen som jag visste skulle nå fram till isk kontot någon gång på eftermiddagen. Innan kl 14 så satt mina pengar där. Jag köpte idag följande:

2st Investor
2st Kinnevik
5st castellum
8st Latour
3st Axfood

Det blev dagens fångst till i min värld fina priser. Alla dessa innehav som kommer finnas i min portfölj väldigt länge. När börsen är såhär sur som den va idag så är det extra kul att investera eftersom att man får mer utdelning för pengarna.

Tråkigaste är nu att jag blir tvungen att vänta tills den 25e igen innan köp, Men det är bara att härda ut, snart är det vår och då blir det mycket extra att få handla för ( utdelningar ). Sidan aktuella innehav har nu uppdaterats.

Har du handlat något på senaste?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste förändringar

Hej! Nu har det skett en del förändringar här i både portfölj men också i det privata. Om vi börjar med det privata så har jag vid senast...